2020年7月18日土曜日

僕のアートギャラリー"My art gallery"

僕は絵を描くだけじゃなくて趣味はいろいろあって、
ちょっとした創作品もあります
After I don't just draw a picture, and there is a hobby variously.
I also have a form of creation dignity.

最初の作品はミツバチ
Honeybee


 次は木彫りの猫
Cat of wood carving.


実物大のトンボと蝶
Dragonfly of the size of original and butterfly

テントウムシは実物と同じ大きさを作るのは難しかったので少し大きなスケールでした
It was difficult to make the same size as the real thing, so a ladybug was a little big scale.
 

木彫りの親子の豚さん
Parent and child's pig of wood carving.


友人にプレゼントもします
It's presented to my friend.

僕のもう一つのブログ future-compass にも僕の創作品を時々アップしています
My another blog  My creation items are sometimes also raised in future-compass.







0 件のコメント: