2022年5月27日金曜日

10日間のご無沙汰/久しぶりの関西はグッドでした " 10 days of inactivity / Kansai after a long time was good "

 九州に帰ってきました

I'm back in Kyushu/Miyazaki !!

大阪に行き、和歌山の旧友と久しぶりに会い、神戸の素敵な景色に触れ、大阪の現況に触れました(娘も新しい高層マンションに引っ越しました)

I went to Osaka, met old friends in Wakayama for the first time in a long time, touched the wonderful scenery of Kobe, and touched the current situation of Osaka (my daughter also moved into a new high-rise apartment)


大好きな和歌山城を眺めることができたし
I was able to see my favorite Wakayama Castle.


僕が働いていたオフィスのある、 神戸の港にも、ロープウェイで眼下に神戸の街を眺望できたことも素敵な思い出になります。
It is also a wonderful memory that I was able to see the city of Kobe below by ropeway in the port of Kobe, where the office where I worked is located.



また大阪の街は変化が激しくて、またいろいろと変わってきているようです
Also, the city of Osaka is changing rapidly, and it seems that various things are changing again.


この二週間の出来事はまた別にこのブログと、もう一つの僕のブログ

future-compass に載せていきます。

The events of the past two weeks have been another blog and another of my blogs.

I will put it on future-compass . 

0 件のコメント: