2021年5月28日金曜日

重なるビル達 "Bill and others who pile up "

5月28日 梅雨時期はホントに憂鬱です

The rainy season time is really melancholy on May 28.

今日は重なって見えるビル

Bill who piles up today and sees

最初のビルは東京のリッツカールトンホテル

The first building is Ritz-Carlton-Hotel in Tokyo.

3つのビルみたいだけど繋がっている

It looks like 3 buildings, but it's connected.


僕のオフィスもすぐ近くにありましたのでお客様をよくここに泊めました

My office was also in the neighborhood right now, so a customer was often put up here.


次はドイツのBMW本社ビル
The next is a German BMW headquarters building.

出張で最初に見た時はびっくりしました、これはタイヤを重ねて立てたデザインだそうです
When judging from a business trip first, a tire is piled up, and it's said that surprised this is the made design.

どこから見ても3つの丸いビルですが4本立ってます
From wherever it's seen, they're 3 round buildings, but 4 bottles rise.


下はBMW博物館になってます
The bottom is BMW museum.


次は僕の関係の深いビル、パナソニック・ツインタワービル
The building and the Panasonic twin tower building with which the next has my close relation.


見る方向によって重なって見えます
It's piled by the direction looked in and seen.


最後の写真も僕の暮らした街、六本木にある「アーク森ビル」です
The last pictures are also the town where I lived and "arc Bill Mori" who has that in Roppongi.

2つに見えるけど完全につながっています
It's seen as 2, but it's connected perfectly.



探せば双子や三つ子のビルはたくさんありますよね
When looking for it, there are many buildings of a twin and a triplet, aren't there?

 

0 件のコメント: