2018年5月20日日曜日

ハウステンボス”HUIS TEN BOSCH”


僕はここにも住んでいました

I also lived here.

正確には、ここのすぐ隣のマンションです

When I say correctly, it's an apartment immediately next to here.


この季節には、園内は薔薇の花で埋め尽くされています

This season, a flower of a rose is in bloom in the park.


薔薇はヨーロッパ調の家並みととてもよくマッチングしています

A rose agrees with a row of houses of a European style very often.


運河があって観光用のボートが浮かんでいる

There is a canal, and a boat for sightseeing is sailing.


その静かな風景は

都会の喧騒を忘れさせてくれます

Make its quiet landscape forget a pother in the city.


ここも、僕の好きな場所だったんです。

It was also my favorite location.









0 件のコメント: