2022年2月12日土曜日

5年前に死線をさ迷った僕は・・・ " Wandered a deadline 5 years ago... "

今は北京オリンピック真っ只中ですね。
昨年は東京オリンピックが開催されましたが、その後、娘からの贈り物がありました
Now is the Beijing Olympics midst, 
Tokyo Olympic Games was held last year, but after that, there was a present from my daughter.


5年前、真夏に自転車で走り回っていた時に、心臓の血管が詰まり倒れました、私は救急車で病院へ運ばれました。
あと1時間遅れていれば、心臓は完全に停止し、死に至っているところでした。
When running about by bicycle at midsummer 5 years ago, I fell down was filled with a blood vessel at the heart and was carried to a hospital by ambulance.
When it was late for 1 hour more, I stopped a heart perfectly, was dead and almost came.

そんな状態でリハビリは続けて、かなり回復はしていたのですが。体重も7kg増えてしまいました、7月に出張中にハードに動き回ったせいか、また体調が悪くなりました。

Continuously, a recovery was undergoing rehabilitation fairly in such state. It became in bad condition again whether the weight was also 7 kilogram of cause which moved around hard during a business trip in July which has increased.

そんなこともあって、娘からリハビリと同時に体力をつけてほしいということでプレゼントしてくれたわけです。

There is also such thing, and it's said that they want you to build up its physical strength simultaneously with rehabilitation from my daughter, and it's the reason you presented.

とにかく、毎日時間を見つけて自主トレーニングを続けてきました

Anyway time was found and the independent training was being continued every day.


写真は半年経過後、の現在の状態です。
Picture is in the present state after passage half year.


次の画像は、先週撮影したトレーニング結果で
今はワールド66を2回制覇し、3回目に入っています
The next picture is by the training result of which I took a picture last week.
I conquer world 66 twice and enter the 3rd time now.


総トレーニング時間、消費カロリー、走行距離が記録されています。
The general training hour, a consumption calorie and the mileage are recorded.

現在は5Kgの減量と筋肉も体調の良かった時代に戻りつつあります。
I'm returning to cutting of the 5Kg and the time when the muscle was also in good health at present.


時折このトレーニングがきつくて止めたくなる時もありますが、シックス・パックを目指しトレーニングを続けていきます。
This training is now and then hard, and when feeling like stopping, I have that, but the training will be continued aiming at six packing.

 

0 件のコメント: