2018年7月5日木曜日

黄山シリーズ⑨ 山間のホテルを発って #Huangshan Series(9) The hotel in a mountain is left."

岩山の朝焼けを撮った後に、泊まったホテルを出発しました

 After taking alpenglow in a rocky mountain, the hotel where I stayed was left.


ホテルのロビーに飾ってあった絵画

この場所とてもよく表現されてました

Drawing the painting displayed at the hotel lobby and this circumference very often.


同じホテルに泊まっていた人だと思いますが

僕らには関係ありません

I think the person who was staying at the same hotel.
It's unrelated for us.

夜の明ける前から、真っ暗な山道を登って朝日を独りで撮りに行ったんです

I climbed an utterly dark mountain path and went to take the morning sun by one person from the front where day breaks.

よく滑落しなかったと胸をなでおろしました

That it didn't slip off well, I felt relieved.


次の写真に写っている岩、あれは飛来石です

The rock and that by which the next has its photograph taken are a Flying over stone.


この辺りには、100人くらいは泊まれそうな宿がたくさん立ってました

Around here, many inns they seem able to stay where rose for about 100 people.

観光登山をする人が多いんですね

There are a lot of people who do sightseeing mountaineering, aren't there?

どうです、黄山独特の地形

How is it, the topography to which Huangshan is peculiar.

この日は霧も無く、雲も遠くにすこし見える、良く晴れた日でした

I also have no fog on this day and also see cloud a little far, it was the day which often cleared up.


どうです、このとがった岩山群

How is it, this sharp rocky mountain group.

仙人がどこかに住んでいるみたい

I think that an immortal lives somewhere.


よくもこんな岩山の連なるとても危険な場所に観光用の登山道路を整備したものです

I often also provided a very dangerous place where such rocky mountain ranges with a trail up a mountain way for sightseeing.


こういう場所を訪れるチャンスがあって、僕は幸せでした

I was happy because there was a chance to visit such place.




0 件のコメント: