2017年3月1日水曜日

EU諸国でお仕事を"Work at the EU various countries"

若い時からヨーロッパには仕事で出かけていました。

ドイツ、フランス、スイス、イタリア、スペイン、ベルギー、イギリス..etc

I have been out to Europe to work from young time.

Germany, France, Switzerland, Italy, Spain, Belgium and United Kingdom. .etc

Switzerland

Spain


一番多かったのはドイツ

It's Germany that it was most.

 ドイツ北部の町、ハノーバーで開かれる展示会に参加していました

I participated in a town in the Germany north and the show held in Hannover.


ヨーロッパ最大級の展示場「ハノーバーメッセ」

Exhibition hall of the European maximum level "Hannover exhibition hall"



私の行く、電子機器関連のショーは、ちょうど今頃(3月)に行われていて

After a show related to the electronic machine to which I go is performed by (March) now exactly.



そこで、商品の技術説明や年間の注文を取るための商談をしていました

Technical description of goods and the business discussion to take an annual order were being done.

EU加盟国のみなさんが商売相手でした

Everyone in EU signatory power was a business partner.



0 件のコメント: